ایستگاه صلواتی

شاید شما هم به فکر افتاده باشید که ایستگاه صلواتی را در اعیاد و عزاداری های مختلفی راه اندازی کنید. احتمالا تصمیم دارید در کنار خیابان رهگذران را به شربت، چای و شیر تازه دعوت نمایید که برای این کار نیاز به ایستگاه صلواتی است. همانطور که می دانید به کارگیری داربستهای سنگین و سنتی علاوه بر این که نصب و جمع آوری سخت تری دارند، گران هم هستند. از این رو مجموعه اسپیس سازان اقدام به ارائه ایستگاه صلواتی هایی مشابه غرفه نمایشگاهی کرده است. این سازه های موقت شکیل، بادوام، سبک و منعطف هستند. در ادامه تصمیم داریم شما را با این ایستگاه ها بیشتر آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

در نظر گرفتن برخی از نکات خاص در خرید و یا اجاره ی این محصولات می تواند غرفه سازی هزینه های پرداخت شده برای این مورد را به طور ویژه تحت شعاع قرار دهد. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم به مزیت و معایب اجاره و البته خرید این محصولات به طور کلی بپردازیم با ما همراه باشید.

ویدیو مراحل ساخت ایستگاه صلواتی با اسپیس فریم

قیمت اجاره ایستگاه صلواتی

لیست قیمت اجاره ایستگاه صلواتی با سازه اسپیس فریم

ویدیو ایستگاه صلواتی

جدول لیست قیمت اجاره ایستگاه صلواتی

ابعاد ایستگاه صلواتیقیمت غرفه (تومان)
3*2
2500000
3*3
3000000
4*3
4000000
4*4
4500000
5*4
5000000

جهت مشاوره، فروش و اجاره با شماره های زیر تماس بگیرید:

ایستگاه صلواتی چه ویژگی دارد؟

مجموعه اسپیس سازان تلاش می کند تا بهترین ایستگاه صلواتی اسپیس را عرضه کند به طوری که سبک باشد. از دیگر ویژگی های محصولات این مجموعه می توان به نصب راحت اشاره کرد. از طرفی سازه های تولید شده توسط این مجموعه منعطف هستند به این معنا که با دگرگونی پلان، قابلیت تغییر ساختمان آنها وجود دارد. همچنین فضای شیک و زیبایی را فراهم می کند تا علاوه بر آماده سازی چای و شربت بتوانید وعده های غذایی را نیز طبخ کنید. اسپیس سازان با وجود گزینه های متعدد از این سازه ها در بازار، اقتصادی ترین شرایط را ارائه می دهد. علاوه بر این امکان فروش و اجاره آنها نیز وجود دارد. از دیگر خصوصیات محصولات اسپیس سازان این است که قابلیت انبار کردن در فضای کوچک را دارد تا برای مناسبتهای بعدی بتوان استفاده کرد. در آخر می توان گفت که امکان پیاده سازی و نصب از صفر تا صد کار بر مبنای پلان اولیه وجود دارد.

در نظر گرفتن برخی از نکات خاص در خرید و یا اجاره ی این محصولات می تواند غرفه سازی هزینه های پرداخت شده برای این مورد را به طور ویژه تحت شعاع قرار دهد. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم به مزیت و معایب اجاره و البته خرید این محصولات به طور کلی بپردازیم با ما همراه باشید.

قیمت ایستگاه صلواتی
ایستگاه صلواتی

ویژگیهایی که بیان کردیم و در ادامه بیشتر خواهیم گفت نشان می دهد که اسپیس سازان بهترین ایستگاه صلواتی را عرضه می کند. مورد اول که باید به آن توجه داشته باشید ذکر این نکته است که سازه های تولید شده مقاوم و محکم هستند. به طوری که می توانند در شرایط مختلف آب و هوایی یعنی زیر نور آفتاب، طوفان و باران به خوبی عمل کنند. از این رو مجموعه اسپیس سازان به طور دقیق و مهندسی شده قطعات کوچک اسپیس فریمها را طراحی می کند. معمولا استفاده کنندگان این سازه ها افراد بازاری هستند؛ بنابراین به گونه ای عرضه شده اند که مناسب مقاصد مذهبی و مصارف نمایشگاهی باشد. به بیان بهتر تجهیزات مورد استفاده در ایستگاه صلواتی می تواند به عنوان غرفه نمایشگاهی نیز به کار گرفته شود. اغراق نکرده ایم اگر بگوییم محصولات اسپیس سازان با کیفیت بالا، تنوع بیشتر و قیمت پایین تر نسبت به سایر سازه های موجود در بازار است.

فروش ایستگاه صلواتی اسپیس فریم

فروش ایستگاه صلواتی اسپیس فریم توسط اسپیس سازان در تمام نقاط ایران انجام می شود. این مجموعه اسپیس فریم هایی با تنوع زیاد و کیفیت بالا فراهم کرده است. از آنجایی که این محصولات بسیار سبک هستند؛ بنابراین می تواند برای کارهای موقتی و تبلیغاتی استفاده شود. با این حال دیگر نیاز ندارید هزینه های سنگین مصالح ساختمانی را بپردازید. شما می توانید با خرید ایستگاه صلواتی و نصب آن کار خود را راه اندازی کنید. اگر تصمیم دارید از این محصول برای برپایی نمایشگاه و غرفه استفاده کنید بهتر است به مراکز فروش معتبر نظیر اسپیس سازان مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای مناسبتهای مختلف روی مجموعه ما حساب ویژه ای باز کنید. اگر نیاز به مشاوره دارید کارشناسان و متخصصان ما آماده پاسخگویی به هر گونه سوالات احتمالی در این زمینه هستند. پس فقط کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید تا با آگاهی کامل خرید خوبی را رقم بزنید. 

اجاره ایستگاه صلواتی اسپیس فریم

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی اکثر افراد به دنبال اجاره ایستگاه صلواتی اسپیس فریم هستند. با این وجود می توان متناسب با بودجه و قدرت مالی خود بهترین ایستگاه صلواتی را اجاره کرد. از طرفی برخی از کاربران می خواهند با مراجعه به بهترین مرکز خرید و فروش ایستگاه صلواتی سازه های مورد نیاز خود را خریداری کنند. از این رو سعی دارند این دغدغه را با استفاده از اجاره اسپیس فریمها از معتبرترین و بهترین شرکتها رفع کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و تصمیم دارید این سازه ها را تهیه کنید برای این منظور می توانید از سایت پیش رو محصول خود را سفارش دهید. در نظر داشته باشید که برای نصب و راه اندازی این محصولات باید از پیچ و مهره های با مقاومت بالا استفاده شود. حتی می توانید برای انجام این کار از افراد متخصص اسپیس سازان در این زمینه کمک بگیرید.

اجاره ایستگاه صلواتی
اجاره ایستگاه صلواتی
فروش ایستگاه صلواتی یا فروش موکب
فروش ایستگاه صلواتی یا فروش موکب

قیمت ایستگاه صلواتی اسپیس فریم

ایستگاه صلواتی اسپیس سازان بهترین برند اسپیس فریم موجود در بازار محصولات صنعتی و تولیدی محسوب می شوند. از دلایل محبوبیت آنها می توان به کیفیت بالا و قیمت استثنایی اشاره کرد. عوامل موثری بر قیمت اسپیس فریم در بازار تولیدات صنعتی نظیر وزن و متر اثر می گذارد. از آنجایی که اسپیس فریم قیمت ثابتی دارد؛ بنابراین می توان با ضرب آن در ابعاد شاخه، هزینه کل را حساب کرد. قیمت را نمی توان به صورت دقیق بیان کرد چرا که بر اساس نوع آلیاژ به کار رفته، وزن و متر هزینه ها متفاوت است. از این رو متخصصان ایرانی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز محصولاتی با کیفیت بالا را برای فروش آماده می کنند. همچنین با توجه به قیمت ارز قاعدتا خرید اسپیس فریم ایرانی نسبت به نمونه خارجی آن بسیار به صرفه تر است. اگر سوالی در مورد اسپیس فریم یا قیمتهای آن دارید می توانید با ما تماس بگیرید یا به مرکز فروش اسپیس سازان مراجعه کنید.

قیمت اسپیس فریم در شهرهای ایران

در حال حاضر شاهد استقبال گسترده مردم عزیز از خرید و اجاره ایستگاه صلواتی در شهرهای بزرگ کشور هستیم. تولید کنندگان اسپیس فریمهایی را در انواع مختلف مانند اسپیس فریم تبلیغاتی، اسپیس فریم غرفه ای و اسپیس فریم نمایشگاهی ارائه می دهند. قیمت اسپیس فریمها در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز و مشهد در مقایسه با سایر مکانها مناسب تر است. همانطور که مستحضر هستید اسپیس فریم نمایشگاهی مشتریان زیادی دارد از این رو تولید کنندگان تلاش می کنند تا محصولاتی با کیفیت عالی عرضه کنند. اگر تصمیم دارید محصول را خریداری کنید فقط کافی است با یک تماس اسپیس فریم مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

قیمت ایستگاه صلواتی
قیمت ایستگاه صلواتی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره اسپیس فریم با ما تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Print
WhatsApp
Telegram
قاب بنر اسپیس فریم

قاب بنر

فروش و اجاره قاب بنر

سوله اسپیس فریم

سوله

فروش و اجاره سوله موقتی و دائمی