ساخت موکب

طی سالهای اخیر اصطلاح موکب را بسیار شنیده اید. اگر بخواهیم خیلی ساده و روان، این واژه را تعریف کنیم، باید بگوییم ایستگاه های خدمت رسانی در مراسم مختلف مخصوصا عزاداری ها و راه پیمایی ها را اصطلاحا موکب می گویند. البته شاید این تعریف، تعریف کامل و جامعی برای موکب نباشد، اما می تواند مفهوم و برداشت عامیانه مردم از آن را نشان دهد.

 ساخت موکب امروزه رواج بسیاری پیدا کرده است. شما می توانید انواع موکب ها را در مراسم مختلف مانند اربعین و راهپیمایی ها و…. مشاهده کنید. رعایت نظم هندسی سازه در ساخت یک موکب اهمیت خاصی دارد. شاید همین زیبایی ظاهری، تاثیر بسزایی در استقبال مردم از آن را داشته باشد. از راههای مختلفی برای ساخت موکب می توان استفاده کرد. موکب های ساخته شده از چادر های برزنتی، موکب های فلزی نا منظم و..، انواعی از موکب ها به شمار می روند، اما به نظر شما بهترین راه برای ساخت موکب چیست؟ بهتر است موکب مورد نظر ما از چه سازه ای ساخته شود تا هم دوام و استحکام بیشتری داشته باشد و هم از نمای زیبایی برخوردار باشد؟ این روزها بسیاری از مردم و مجریان و متقاضیان، موکب اسپیس را بر دیگر انواع موکب ترجیح می دهند. به همین دلیل ساخت این سازه ها در سالهای اخیر برای استفاده در مراسمات مختلف رواج پیدا کرده است.

ساخت موکب
ساخت موکب

موکب اسپیس

گفتیم طی سالهای اخیر، استفاده از موکب اسپیس بسیار رایج شده است، اما اسپیس چیست؟ برای آشنایی بیشتر شما با این سازه ها، باید عرض کنیم که اسپیس ها در واقع سازه های مستحکمی هستند که از آن ها برای ساخت غرفه یا موکب های مختلف برای نمایشگاه های گوناگون و یا مراسم مورد نظر استفاده می شود. اما استحکام، تنها  ویژگی این سازه نیست. برای ساخت این سازه باید قطعات مختلف اسپیس مانند یک پازل به طور منظم و دقیق در کنار هم قرار گیرند، تا موکب اسپیس مورد نظر ساخته شود. این نظم ذاتی، نمای بسیار زیبایی را به سازه می بخشد. این خصوصیات باعث شده تا بسیاری از کسانی که به هر دلیلی قصد ساخت غرفه یا موکب را دارند، به سمت استفاده از این سازه ها روی آورند.

در نظر گرفتن برخی از نکات خاص در خرید و یا اجاره ی این محصولات می تواند غرفه سازی هزینه های پرداخت شده برای این مورد را به طور ویژه تحت شعاع قرار دهد. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم به مزیت و معایب اجاره و البته خرید این محصولات به طور کلی بپردازیم با ما همراه باشید.

ساخت موکب اسپیس

اگر قصد خرید موکب اسپیس دارید، می توانید با خیال راحت خریدتان را از شرکت اسپیس سازان انجام دهید. این شرکت با تجربه بالا در ساخت انواع سازه های اسپیسی آمادگی طراحی، غرفه سازی و بست انواع اسپیس ها را دارد. فروش موکب اسپیس در شرکت اسپیس سازان با بهترین قیمت و بهترین شرایط صورت می گیرد. متقاضیان موکب اسپیس در استان های تهران و البرز، می توانند ساخت سازه های مورد نظر خود را به شرکت اسپیس سازان سفارش و در کمترین زمان تحویل بگیرند. همچنان این شرکت آمادگی پذیرش سفارش ساخت موکب اسپیس از سایر استانهای کشور و تحویل در مدت زمان بسیار کوتاه را دارد.

زیبایی در طراحی، ساخت دقیق سازه در ابعاد مورد نظر ، امکان استفاده از سایر تاسیسات، مانند انواع سیستم های گرمایشی و برودتی، تاسیسات الکترونیکی و برقی و.. از جمله ویژگی های موکب اسپیس های ساخته شده در شرکت اسپیس سازان هستند. سرعت در انجام کار هم خصوصیت مهم دیگری است که همکاران ما در شرکت اسپیس سازان، همیشه برای آن اهمیت ویژه ای قائل هستند.. موکب اسپیس های شرکت اسپیس سازان به علت وزن کم سازه، قابلیت جابجایی سریعی داشته و خیلی زود به دست سفارش دهنده در اقصی نقاط کشور می رسند. ما سعی می کنیم همه نکات ایمنی را در ساخت اسپیس به کار بریم. بنابراین نگران ایمنی سازه های ساخت شرکت ما نباشید. اگر قصد سفارش موکب اسپیس را دارید می توانید همین الان دست به کار شوید و سازه مورد نظر را سفارش دهید.

ساخت موکب اسپیس فریم

اجاره موکب اسپیس فریم

اسپیس فریم را بیشتر با نام اسپیس های نمایشگاهی می شناسند. اگر قصد استفاده دائمی از اسپیس فریم را ندارید، شما می توانید اسپیس فریم های نمایشگاهی خود را با قیمت مناسب اجاره کنید. اگر می خواهید هزینه شما کاهش یابد، پیشنهاد می کنیم اقدام به اجاره موکب اسپیس فریم از شرکت اسپیس سازان نمایید.

 به طور حتم، اجاره موکب اسپیس فریم موجب کاهش چشمگیر در هزینه های تمام شده برای اجرای نمایشگاه های مختلف می شود. اسپیس فریم های شرکت اسپیس سازان قابل استفاده در غرفه سالن و محوطه باز را دارند. در صورت درخواست متقاضیان شرکت اسپیس سازان این اسپیس فریم ها را به صورت آماده و نورپردازی شده اجاره و واگذار می نماید. با این کار دیگر هزینه جدا بابت نورپردازی و نصب و آماده کردن سازه پرداخت نخواهید کرد.   اگر در ایام اربعین قصد راه اندازی موکب در عراق را دارید، و یا قصد برگزاری نمایشگاه در خارج از کشور را دارید، می توانید روی اجاره موکب اسپیس فریم از شرکت اسپیس سازان حساب باز کنید.

ساخت موکب اسپیس سازان

قیمت موکب اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت این سازه ها ارتباط مستقیمی با ابعاد و اندازه آن ها دارد. البته کیفیت هم در این بین نقش و تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. اگر کارتان به نحوی است که نمایشگاه های زیادی را در طول سال برگزار می کنید، ما خرید موکب اسپیس فریم نمایشگاهی را پیشنهاد می کنیم. نگران قیمت موکب اسپیس فریم نمایشگاهی خریداری شده از شرکت اسپیس سازان نباشید. کیفیت سازه های این شرکت هم منحصر به فرد است. اسپیس سازان نهایت همکاری را در خصوص فروش این سازه ها با متقاضیان به عمل می آورد. البته نصب موکب اسپیس فریم نمایشگاهی نیاز به ابزار خاصی دارد که پیشنهاد ما برای راحتی بیشتر کار شما خرید موکب اسپیس با ابزار همراه آن است.

از موکب اسپیس فریم نمایشگاهی و ابزار آن می توانید برای دفعات متعدد در برگزاری نمایشگاه ها و… استفاده کنید. توانایی تولید انبوه باعث کاهش بسیار زیاد قیمت نهایی و تمام شده موکب اسپیس فریم نمایشگاهی تولید شده توسط این شرکت شده است. می توانید خودتان قیمت ها را مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید.

این نام را به خاطر بسپارید تا در مواقع ضروری دغدغه ای از بابت موکب اسپیس فریم نمایشگاهی نداشته باشید: شرکت اسپیس سازان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره اسپیس فریم با ما تماس بگیرید.